BlogMAS ;)

Witajcie kochani :*
Dziś przychodzę do was z nowiną. A chodzi o BLOGMAS ! Uznałam, że jak vlogerki robią VlogMAS to ja jako blogerka mogę zrobić BlogMAS. :)
Będę od 1 grudnia aż do po świąt wstawiać codziennie notkę o tym co działo się u mnie w ciągu dnia. :)
Zdaję sobię sprawę, że nie każdy dzień będzie ciekawy i pewnie nie w każdy będzie się cokolwiek dziać, ale to nic. Będę starać się urozmaicić każdy post tak aby był ciekawy. :)
Post będzie ukazywać się o 20:00. ;)
Po tej godzinie raczej nie będzie się już nic aż tak nadzwyczajnego dziać. Jeśli będzie coś ciekawego to godzina opublikowaniua zmieni się :) 
Czekam z niecierpliwością już na 1 grudnia. :D Wtedy zaczyna się już ten cudowny okres czasu, ale też jest dla mnie ważna ta data, bo moja najlepsza przyjaciółka ma wtedy urodzinki :D <3
Ahh niech ten śnieg już spadnie i niech będą już miasta tak ładnie ustrojone świątecznie. :)
Również nie mogę się doczekać aż przystroję swój pokój różnymi lampkai i tego typu świątecznymi pierdułkami. Też chcę już ubrać choinkę i zawiesić bąbkę z moim imieniem. :)

Ja już teraz kończę i widzimy się już 1 grudnia ! <3
Zaraz, zaraz jutro, a praktycznie dziś, bo jest godizna 12:47AM jak to piszę, ale zmierzając do tego co chciałam wam napisać to dziś idę na koncert do kościołu :D Jeśli będzie ciekawie to napiszę wam o tym, a teraz juz zmykam spać, bo nie wstanę na 8 :D Dobranoc, albo i Dzień Dobry jak czytacie to rano lub w południe czy może w popołudnie :D 
Paa <3 

Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy