BlogMAS: Dzień 5 :)

Siemanko ! :*
Na sam początek chciałabym wam podziękować za 100 likes na stronce <3 Dziękuję bardzo :)
Mieliśmy dziś Mikołajki klasowe. Jak wam już wczoraj pisałam :D Po pierwszej lekcji robiłyśmy sobie z Pyzą zdjęcia, bo ona miała ze sobą czapkę mikołaja. Pożyczyłyśmy telefon on Mikołaja, bo on ma kamerkę z przodu i poszłyśmy do ubikacji na małą sesyjkę :D 
Później z Pyzą i Alkiem ogarneliśmy na Mikołajki i jak wszyscy weszli wymieniliśmy się prezntami. Patrycja obraziła się za preznt :( no coż.. NIE NO ŻARTUJE ! Bardzo jej się prezent podobał, a był to...
Ja dostałam przecudowny preznt. Nie mogę się na niego napatrzeć, a jest to ramka z dwoma naszymi wspólnymi zdjęciami i jednym moim śmiesznym :D Bardzo dziękuję jeszcze raz :*
Do tego dostałam słuchawki i czekoladę. Jak pewnie się domyślacie TAK ZJADŁAM JĄ JUŻ :(

Przyszłam ze szkoły i od razu położyłam się do łóżka i jak zawsze oglądam filmiki na youtube, albo czytam blogi :)

Ja już się z wami na dziś żegnam i do zobaczenia :)

Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy