BlogMAS: Dzień 8 :) #1 DIY z Julią - Płatek śniegu ;)

Cześć! :*
Dziś przychodzę do was z DIY płatek śniegu :)
Przepraszam bardzo, że już dwa razy były TAGi, a teraz D.  IY, ale naprawdę nic się u mnie nie dzieje. Dziś byłam w szkole i rozmawiałam z koleżanką o moim blogu, i że znowu nie mam co. P dodać, a ona mówi, że mogę wam pokazać jak robiłam z mamą te płatki bodajże we wtorek :)
No to mówię, że dobry pomysł i mam nadzieję, że go wykorzystacie :)
Płatek będzie tak wyglądać
Krok 1 
Materiały : gazeta, blok techniczny, linijka, linijka z dziurkami, nożyk, klej magic, igła do qullingu.
Jak nie macie takiej linijki z dziurkami jak ja to na niektórych linijkach są 3/4 dziurki i z nich niej można skorzystać lub po prostu w rękach to zrobić. Ja tak na początku robiłam i było też wychodziły dobrze. Jak nie macie igły specialnej do tego to nic. Tak na prawdę ja też nie mam i zamiast niej wykorzystałam lotkę do tarczy. Zdjęłam to coś u góry i to wykorzystuje. Można też wykorzystać do tego wsuwkę, ale żeby nie miała tej kuleczki na końcu lub też można zwijać na patyku od szaszłyka (nie mam pojęvia jak się to pisze więc mi wybaczcie). Także można to w palcach robić. Co do kleju to jak nie macie magica to można zwykły tylko żeby wam się nie odklejało. 
Krok 2
Materiały: gazeta, kartka, nożyk, linijka.
Na gazecie kładziemy kartkę, aby nie pociąć stolika czy na czym to robicie. I tniemy 15 pasków. Ja zawsze tnę je na szerokość tego jak linijka ma te dłuższe paski, które oznaczją centymetr. Najlepiej tak jest. Oczywiśe kartkę umieszkamy w poziomie.
Krok 3
Materiały: 12 pasków, klej, igła (lotka), linijka z kółkami

Wkładamy na krawędzi paska nasze narzędzie do zwijania. Tak jak na zdjęciu.
I zwijamy jak poniżej, aby uzyskać taki efekt.
Zdejmujemy z naszego narzędzia i wkładamy do linijki z dziurkami o średnicy 18 chyba, że nie mamy to takie nie za duże robimy kółka. Wyjmujemy i sklejamy takie kółka jak udało nam się zrobić po rozwinięciu ich troszkę. 
Ściskamy z oby dwóch stron kóło, aby uzyskać coś na podobę listka.
Krok 4
Materiały: 12 naszych ściśniętych pasków, klej.
6 naszych niby listków bierzemy i sklejamy tak aby uzyskać kółko/kwiatek. Tak jak na zdjęciach niżej.
Następnie bierzemy pozostałe niby listki i wklejamy je pomiędzy nasz kwiatek. Tak jak na zdjęciach.
Krok 5
Materiały: 3paski, nożyk.

Składamy na pół paski i przecinamy na zgięciu.
Krok 6
Materiały: paski, klej, igła (lotka)
Skręcamy paski, aby uzyskać takie kulki.
Krok 7
Materiały: nasz płatek, kulki, klej
Kulki przyklejamy na płatki, które są niżej.
Krok 8
To jest nie konieczne, ale jeśli chcecie możecie przykleić koraliki lub co chcecie. Ja to zrobiłam tak.
To już na tyle i myślę, że wam się spodoba :)
Jeszcze raz przepraszam, że notka jest później :*
Do 20 :)

Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy