New Years || TAG :)

Cześć! :*
Już dawno chciałam zrobić ten TAG, ale miałam nowe pomysły i wy mi je dawaliście, że tamte nie mogły poczekać. Wiem, że późno, ale na prawdę bardzo chciałam go napisać :D

1. Jaka jest jedna najlepsza rzecz jaka odbyła się w poprzednim roku?
Hmm.. trudne pytanie :D Nie umiem wybrać jednej :D Jest to, że miałam w końcu przyrzeczenie w harcerstwie, na pewno założenie bloga i chyba to wszytsko.
2. Jaka była najgorsza rzecz jaka przytrafiła się w poprzednim roku?
Jejku, trudne są te pytania :D To była strata ważnej osoby dla mnie i kłótnie z osobami, które były dla mnie ważne.
3. Co sprawiło ci radość w minionym roku ?
Biwaki, wycieczka do Głuchołaz i jeden taki kolega :D
4. Co było niespodziewaną przygodą w minionym roku ?
No to było to odnowienie komtkatu z kolegą z pierwszej podstawówki i poznanie wielu osób. Tego bym się nigdy nie spodziewała :D
5. Opisz trzema słowami miniony rok.
Wesoły, romantyczny :D, spontaniczny.
6. Największa zmiana jaka zdarzyła się w 2014 r. ?
Zmienienie podejścia do życia :)
7. Czego nauczyłaś się w poprzednim roku ?
Nauczyłam się, że nie mogę wszystkim od razu zaufać. Muszę najpierw dobrze poznać tę osobę i dopiero wtedy uznać czy mogę jej zaufać czy nie.
8. Co chcesz osiągnąć w nowym roku?
Ja napisałam post z moimi postanowieniami noworocznymi i to bym chciała osiągnąć :) (link: KLIK )
9. Co chciałbyś zmienić w tym roku ?
Nic. Jest dobrze jak jest :)

Dobrze to wszystkie pytania. Wy czytając tego posta ja jestem na moich urodzinkach :D przypomniam, że w środę będzie DailyBlog z tego :D I w ogóle to jest mój pierwsze post jak mam 15 lat :D Wiem przesadzam z tym, ale mega się cieszę zawsze jak mam urodziny :D
No to do środy :)
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy