Eos VS Softlips Perfecta! :)

Cześć! 
Dziś przychodzę do was z porównaniem.  dwóch produktów. Jest to EOS i Softlips.
Zaczniemy od balsamu EOS. Mój jest o smaku miętowym. 

Opinia na wizażu:
Balsam zapewnia on długotrwałe nawilżenie oraz widoczne wygładzenie. Bogaty w masło shea, olejek jojoba oraz witaminę E. Pozbawiony glutenu, parabenów, ftalenów oraz wazeliny. Balsam do ust EOS jest w 95% organiczny, w 100% naturalny. Dostępny w kilku wariantach. Istnieje również wersja z filtrem przeciwsłonecznym spf 15.

Dostępność:
No tu jest problem, ponieważ w Polsce nie jest on dostępny stacjonarnie, ale można go dostać na allegro i cocolita.pl

Cena:
No tak od 17zł do 20zł + przesyłka.

Moja opinia:
Produkt jest genialny i dobrze nawilża usta. Ponieważ,  że jest on miętowy to bardzo chłodzi usta. Dla mnie idealny produkt do nawilżenia ust.
Drugi balsam jest to softlips Perfecta też o smaku miętowym.

Opinia na wizażu:
Zaawansowana fotmuła regenerującom-balsamu do ust z technologią 'Lip Perfecting'- niepowtarzalnie łączy 5 funkcji w 1 preparacie:
1. Nawilżenie
2.Odżywienie
3.Wygładzenie
4. Ochrona
5.Blask

Dostępność:
Ja widziałam tylko je w rossmannie.

Cena:
Bez promocji 14.99, a z promocją 9.99.

Moja opinia:
Nie nawilża tak jak EOS . Ma intensywny smak i ciągle się je oblizuje, a razem z tym produkt. Nie chłodzi ust. 

Podsumowując lepszy jest EOS, ale minusem jest, że nie można go dostać u nas stacjonarnie. 
Chcecie, żebym przetestowała jeszcze jakieś produkty?
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy