#1 Poznaj mnie lepiej

Cześć!
Chcielibyście jakiś czas temu żebym napisala 100 faktow o sobie. Ja to rozdzielę i co miesiąc będę pisać 10.
1. Jak pewnie wiecie mam na imię Julia.
2. Urodziłam się 23 stycznia 2000r, czyli mam aktualnie 15lat.
3. Mieszkam na wsi, która znajduje się nie daleko Torunia. 
4. Od 4 września 2013r jestem harcerką.
5. Mam młodszą siostrę. 
6. Interesuję się anatomią człowieka, fotofgrafią.
7. Uwielbiam słodycze.
8. Zjadłabym wszystko co jest kwaśne.
9. Moje ulubione owoce to cytryna, liczi i truskawki.
10. I ostatni fakt to bardzo lubię czytać książki.

/kurtka:sieciówka/komin:sieciówka/spodnie:VeroModa/buty:martensy/torebka:prezent/
Fot: Ola

Dziś taki, krótki post, ale myślę, że mimo tego dowiedzieliście się więcej
Do następnego!
Julka <3

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne zdjęcia:)Obserwuję:)

    Wpadniesz?--> http://czarny-jelen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy