DRESSLINK

Cześć!
Dziś przygotowałam dla was przegląd sklepu DRESSLINK.COM . Mi się bardzo podoba asortyment tego sklepu. I mam już upatrzonych kilka perełek, które muszą się znaleźć w mojej szafie. Z przesyłką nie mam pojęcia jak jest, ale pewnie tak jak z poprzednia firmą, czyli., że poprzednia mnie bardzo zaskoczyła. Oczywiście będę was informować o wszystkim co i jak. Teraz zapraszam was na kilka kolaży na wiosnę-lato.
 /Koszulka: KLIK? / Spodenki: KLIK? / Bluza: KLIK?  / Trampki: KLIK? / Torba: KLIK? / Okulary: KLIK? / Zegarek: KLIK? /


/ Koszulka: KLIK? / Spodnie: KLIK? / Kurtka: KLIK? / Torba: KLIK? / Buty: KLIK? / Okulary: KLIK? /

Mam nadzieję, że podobają wam się te kolaże. 
A wam co podoba się najbardziej z tej strony? 
Do następnego!
Julka ♥

18 komentarzy:

  1. Super ubrania! Najlepsze są koszulka z plamami i szorty. Jednak dla mnie najfajniejsze są lumpy, tam można znaleźć wszystko za niską cenę ^^
    czarny-jelen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary najlepsze :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary z drugiego kolażu są świetne!
    Kliknęłam. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ciuchy :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy mają całkiem fajne :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wziełabym niektóre ciuchy z tego
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. POKLIKAŁAM KOCHANA I PROSZĘ O TO SAMO <33 torebka US$ 3.45 spodenki
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpracuję z nimi. Mają fajny asortyment ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam trochę, powodzenia we współpracy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne rzeczy. Poklikałam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te strony, większosć rzeczy zawsze mi się podoba:)
    Poklikałam:))


    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Asortyment sklepu bardzo mi sie podoba ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio coraz częściej słyszę o dresslink i widzę, że to chyba na prawdę jeden z lepszych sklepów internetowych z odzieżą. Poklikałam we wszystkie linki. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio też mi zaproponowali współpracę!:)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy