BlogMAS: Dzień 19 :)

Cześć! :*
Oo taak wolne ! :D Teraz idę dopiero 7 stycznia do szkoły, a wy kiedy ? :)
W szkole było tak nudno, że jednak zwolniłam się po 4h. Miałam zwolnienie, ale mówię, że wykorzystam je kiedy indziej :) Niestety tak się nie stało :D
Jak tylko wróciłam pomogłam mamie w obiadku, a później umyłyśmy okna i zmieniłyśmy firanki na święta :) Jutro będę prawdopodobnie piec ciasteczka amoniaczki *o* Moje ulubione cisteczka na święta :D
Przerobiłam wam filmik, ale nie wiem kiedy go wstawię i mam już dwa następne pomysły na filmiki :) Jutro się chyba wezmę za nagranie ich :D

Dziś taki krótki, ale mam nadzieje, że wam się spodoba :)

Jednak dziś opublikowałam filmik :D  KLIK

Julka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy