BlogMAS: Dzień 9 :)

Cześć! :*
Ten post będzie krótki, ponieważ znowu nic się u mnie nie działo :)
Poszłam do szkoły tam oczywiście się wygłupiałyśmy z dziewczynami. Nauczyciele zaczynają wystawiać proponowane oceny i jak na razie jestem zadowolona. Mieliśmy też próbę na jasełka. Jestem narratorem :D Dziś także z Weroniką prawie napisałyśmy całą próbę na stopień z harcerstwa. Jutro wszystko dokończymy. Oddałam też próbę na sprawność fotografa. W końcu to zrobiłam :D
Jak przyszłam ze szkoły mama miała dla mnie niespodziankę. Kupiła mi taką dużą miskę z przykrywką na biwaki i stojak na bąbkę :) Także święta uratowane, bo będzie bąbeczka z moim imieniem. Mam świra na punkcie te bąbki :D 

To już na tyle i do jutra :)
Paa <3

Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy