Wyjaśnienie wszystkich serii :)

Cześć! :)
Taki dodatkowy post gdzie wyjaśnie wszystkie serie, żebyście wiedzieli o co chodzi :) Zacznę od początku :)

BlogMAS: Pewnie już zrozumieliście o co chodzi, ale może są nowi i nawet nie wiedzą, że takie coś pisałam :) Jest to seria, którą prowadzi się od 1 do 24 grudnia, ale ja przyciągnęłam ją do 26. Opisuje wtedy codziennie co się u mnie działo. Jak nic interesującego nie dzieje się to zamieniam to jakimś tagiem lub czymś :)
TAG: Biorę pomysły na nie od innych bloggerów lub youtuberów, a pytania ktoś wymyśla. Można na internecie znaleźć różne. Macie pytanie i odpowiada się na nie :)
DIY z Julią: tu pokuzję wam jak fajne rzeczy można zrobić samemu, tanio, prosto i zawsze coś takiego znajdzie się w domu. Musi to być też przydatne :)
Julia gotuje: piszę wam super przepisy jak dla mnie i mowię wam przygotowanie :)
Ulubieńcy miesiąca: przez cały miesiąc zbieram ulubieńców którzy musieli na prawdę zawładnąć moje serce :D najczęściej używane kosmetyki czy rzeczy lub ekranizscje itd. w miesiącu :)
Projekt denko: jak skończy mi się jakiś kosmetyk to go nie wyrzucam do kosza tylko do pudełka i jak uzbieram 10 pustych opakowań robię recenzje czy jest dany produkt warty polecenia, czy może był to bubel :)
Haul: hmm.. nie wiem jak to wytłumaczyć :D zanim to tak po prostu wytłumaczę chcę tu powiedzieć, że tu nie chodzi o chwalenie tylko raczej o zaproponowanie czy polecenie wam danej rzeczy. Bardzo duzo osób źle odbiera tą serię i obawiała się, ale u mnie nie było jak na razie żadnych problemów. Wracając do tego co to jest, pokazuję wam po prostu moje zakupy.
TERAZ NIESPODZIANKĘ ZDRADZĘ JAKIE MIAŁY BYĆ NOWE SERIE :(
DailyBlog: wydarzy się coś w moim życiu godnego opisania to opiszę ten dzień czy kilka dni :)
Q&A: pytania i odpowiedzi. Wy mi zadajecie pytania, a ja na nie odpowiem.
GRWM: daję wam propozycje makijażu, fryzury i stroju na daną okazję :)
OOTD: pokazuję wam jedną stylizację.
LOOKBOOK: tu wam pokazuję najmniej 4 stylizację, a najwięcej 7.
Recenzje: tu niem jak to jeszcze nazwę, ale chodzi o to, że porównuje dwa kosmetyki do siebie i wyrażam o nich swoje zdanie lub druga forma jest taka, że mam jeden produkt i tylko na jego temat wyrażam swoje zdanie.
Pogadanka: tu również nie wiem jeszcze jak to nazwie, ale będę poruszać jakiś jeden temat. Raczej rad nie będę dawać chyba, że coś przeżyłam :) Będę tylko pisać o jednym temacie co o tym sądzę np. co mnie denerwuje.
Routina: tu przed tym bedzie np. my make up. Ta seria ma określone pomysły. Ona będzie, ale się skończy. Bede wam pokazywać no nwm moją poranna rutyne lub co robię zawsze w leniwe dni. Coś jakiego co ciągle mi sie powarza :)
Czytaj z Julią: bardzo lubię czytać książki i jak uzbieram jakąś ilość na prawdę super książkę to wam ją wtedy polecę mimo, że w ulubieńcach prawodo podobnie będzie. Tylko tu się wypowiem bardziej na jej temat.

No to chyba wszystko. Mam nadzieję, że nie paminęłam niczego. Wiem, że niektóre tytuły są jasne, ale jak pisałam wszystko to wszystko :) Nie chcę tu zrobić z nikogo glupiego czy cos. Broń boże! Po prostu nie wszyscy muszą to od razu wiedzieć. Ja też na początku nie wiedziałam, też się wszystkiego uczyłam :). No to do środy :D
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy