MY LAZY DAY ROUTINE (FERIE&WEEKEND-ZIMA) :)

Cześć! :)
Skoro mam ferie to mogę wam pokazać moją rutynę jak jestem w domu. Każdy dzień wygląda tak samo. W weekendy jest też taka rutyna więc zaliczyłam to również do tego.
 Tu widzicie mnie jak śpię i nagle jakieś hałasy i Julia budzi się. Zazwyczaj nie wyspana. 
 Od razu po przebudzeniu nadrabiam aska, instagrama i youtube.
 Jak już wszystko nadrobiłam to czas na ułożenie łóżka.

No i czas na małe śniadanko i herbatę z cytryną.
 W takie dni nie chce mi się wieczorem myć więc to robię rano. Podczas mycia używam zawsze ten mój peeling.
  
Dziś akurat nie musiałam umyć włosów to zrobiłam kucyka, żeby mi nie przeszkadzały i umyłam ząbki.
Nakładam jeszcze krem i nawilżam usta.
W ciągu dnia oglądam YT, TV, czytam książkę, gazetę, piję herbstkę. Nic aż tak ciekawego, ale no to jest lazy day. 
No i to jest mój cały lazy day. Make-up nie robię chyba, że przed nagłym jakimś wyjściem. 
Do następnego!
Julka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy