POWRÓT

Cześć!


Nareszcie się tu zjawiam i coś piszę po ponad miesiącu. Stęskniłam się za blogiem i to bardzo. Nie miałam pojęcia, że aż tak przywiązałam się do niego. Przerwa nie zależała ode mnie. Była spowodowana tym, że w burzę jakoś na początku wakacji spalił mi się ruter. Był kolejny i jak wróciłam z Kielc on znowu popsuł się. No i musiałam czekać na nowiusieńki, ale nareszcie mam i teraz będę o niego bardziej dbać podczas burzy.
Jak widać są zmiany. Nowy wygląd, który będzie dopracowany jeszcze z braku czasy, niestety w szkole nas nie oszczędzają. W wolnej chwili będzie się po malutku zmieniać na lepszy.
Co z postami? Będę pisać teraz regularnie, ale nie wiem czy dwa razy w tygodniu tak jak to było. Na pewno będzie nowa notka w soboty, a w środy nie raz może się nie ujawić. Zależy wszystko od tygodnia jak z czasem.
Stylizacja jest jeszcze z wakacji, z nad jeziora. Nie mam żadnej wiosennej i nie chce żeby ta się zmarnowała. Bynajmniej przypomni mi w jakimś stopniu te ciepełko, bo teraz no nie można na to liczyć. Uwielbiam jesień, ale to zimno nie za bardzo podoba się mi.


Co tam u was słychać?
Do następnego!
Julka ♥

4 komentarze:

  1. Aż się cieplutko zrobiło jak oglądałam zdjęcia :) Również byłam na jeziorem i mam masę wspomnień.. było cudowne :D U mnie tez ciągle sprawdziany, kartkówki i masa zadań :/

    http://umiecmarzyc.blogspot.com/ - zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś, ja przez to, iż robię to regularnie od prawie dwóch lat nie mogłabym przetrwac bez bloggowania.
    Życzę wytrwałości, bo jeśli lubisz to robic, to nigdy się nie poddawaj! :)
    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety szkoła zabiera bardzo dużo czasu :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na pierwszy wpis :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy