BlogMAS: Dzień 16 :)

Cześć! :*
Już 16 dzień *o* Coraz bliżej do świąt :D
W szkole było wszystko dobrze :)
Miałam też wywiadówkę. Mama wróciła po 2 godz. Tak się bałam aż wróci, ale wszystko dobrze w szkole i mama zadowolona jest z moich ocen tylko bym troszkę mogła poprawić historię i fizykę. Postaram się to poprawić, a od nowego roku biorę się do nauki, bo mnie szczerze przerażają te oceny :/
Chciałam nagrać dziś jakiś filmik, ale nie mam pomysłu jaki. Jak macie pomysły to napiszcie mi czy cos :)
Znowu nic się u mnie nie działo, ale już niedługo przygotowania do świąt więc będą zdjęcia i dużo opisywania. Bynajmniej tak mi sie wydaje ;)
Właśnie czuję, że coś mnie ząb po bolewa :(
Muszę się również zastanowić czy jechać na obóz harcerski czy wycieczkę szkolną :/ Najchętniej pojechałabym i tu i tu, ale niestety mogę wybrać tylko jedno :)
Jutro w szkole mam luźne lekcje i trzech ostatnich nie mam, bo na próbę do jasełek nas pani zabiera :D Jestem narratorem :)
Do jutra :)

Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy