BlogMAS: Dzień 17 :)

Cześć! :*
Czy wy też tak macie, że byście tylko spali? Uważam, że mam teraz fazę na spanie :D
W szkole było wszystko ok :D jeszcze jutro, piątek i wolne ! Oo taak !
Dziś luzy w szkole. Jutro tak samo będzie, bo jasełka :)
Jak wracałam ze szkoły to na tyłach Wiencek zawiesił jemiołe :D Ohh nawet w autobusie jest :D
Weszłam do domku i poczułam jakiś znany zapach. W pierwszej chwili nie mogła skojarzyć co to takiego. Patrzę na szafkę e kuchni, a tam moje kochame owoca, a mianowicie liczi *o* Myślałam, że oszaleje ze szcześcia :)
Mama kupił też pierwsze prezenty więc coraz bardziej świątecznie :D Nie mogę się doczekać pakowania ich :D 
Po tym biwaku jakoś za wygodnie mi jest spać w łóżku i jakoś nie mogę się odnaleźć. Tam jest taki inny świat :)
To już na tyle i do juterka :D 
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy