BlogMAS: Dzień 18 :)

Cześć! :*
Dziś się nawet działo coś nie coś :)
Na pierwszej lekcji mieliśmy próbę, a na drugiej jasełka. Ponoć ładnie nam wyszło :)
Później jak pisałam wczoraj mieliśmy luzy na lekcjach. Robiłam sobie znowu Mikołaja zdjęcia z Pyzą i samej sobie :D
Mieliśmy świetlicę i pani nam włączyła Romeo i Julię, ale nie wszyscy to oglądali. Robiliśmy znowu sobie zdjęcia m.in.

Jak wam podobam sie w okularkach ? :D
Nagrałam dla was również filmik, ale nie zdążyłam go przerobić. Opublikuje go jeszcze w tym tygodniu :)
Siedziałam sobie u mamy w pokoju i tak patrzę na szafę, a tam prezemty dla mnie, siostry i ojczyma. Muszę pogadać z nim o prezencie dla mamy i wybrać się po niego :)
Jutro praktycznie nie mam żadnycb lekcji, ale mama każe mi iść :(
Czekajcie do jutra :D Paa <3
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy