#2 DIY z Julią - Słoiczek wspomnień :)

Cześć! :)
Drugie DIY na moim blogu :D Pytaliście się jak zrobiłam swój słoiczek wspomnień, albo gdzie kupiłam. Powiem szczerze, że miałam tylko pomysł na nie, ale jakoś odkładałam zrobienie go :D Myślę, że spodoba się wam mój pomysł :)

Najpierw przygotujmy sobie materiały, a będziemy potrzebować jakiś słoik. Ja znalazłem ten u mojej mamy. Trochę jej podkradłam :D Dalej będzie potrzeba nam kawałek białej kartki, wstążeczka, jakiś kolorowy pisak/cienkopis/długopis, nożyczki, klej, tu najlepiej sprawdzi się Magic, zapalniczka i ja użyłam nożyczek które robią wzorek, ale nie pokazałam ich tu, bo przypomniałam sobie w trakcie o nich :D
Skoro mamy już wszystko przygotowane to bierzemy z tego nasz słoik, wstążkę i nożyczki. 
Ucinamy jakiś kawałek wstążki, owijamy na około szyjki naszego słoika i robimy kokardkę. Nie patrzcie na moje beztaleńcie, bo ta kokardka kompletnie mi nie wyszła :D
Jak już mamy naszą kokardkę zrobioną, mam nadzieję, że wam lepiej to wyszło, to bierzemy zapalniczkę i końce tej kokardki podpalamy, żeby nam się nie popruły :)
Po małej zabawie z ogniem odkładamy na chwilę, na bok nasz słoiczek i bierzemy kartkę, nożyczki oraz coś do pisania kolorowego. Ja wzięłam pomarańczowy cienkopis, bo wstążka, którą wybrałam ma pomarańczowe kropeczki :D 
Na tej kartce piszemy obojętnie co chcecie tylko, żeby to miało coś wspólnego z wspomnieniami z danego roku. Ja napisałam 'Wspomnienia 2015 :)'
Bierzemy klej i przyklejamy na słoiczku. No i mamy gotowy słoiczek wspomnień :D
Ja już od razu też wyspiałam karteczki z tymi wspomnieniami co już mi się przydarzyły i też na pomarańczowych kartkach, do koloru :D 
Jeszcze taka mała prośba do osób, którym nie podoba się mój blog. Jak chcecie go skomentować to napiszcie to do mnie, a nie do innych osób i ja się jeszcze dowiaduję od innych. :)

Mam nadzieję, że mój pomysł spodobał się i widzimy się w środę :)
Julka♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy