#1 Q&A: blog, kanał, snapchat :)

Cześć! :)
Poprosiłam was jakiś czas temu żebyście zadawali mi pytania na asku. Nie spodziewałam się takiego odzewu. Wybrałam pytania, które były najczęściej zadawane :)
1. Co zainspirowało cię do założenia bloga?
Hmm.. prowadziłam wcześniej już blogi i bardzo mi się to podobało, ale trochę dorosłam i zrezygnowałam, bo były dziecinne mega. Myślałam długo nad ponownym założeniu i zastanawiałam się nad blogiem i nad kanałem. Zapomniałam na jakiś czas o tym temacie. I we wrześniu przeglądałam różne blogi i tak zadecydowałam, że zakładam bloga ! To tak spontanicznie było :D Tak szczerze to nie wiem co na prawdę mnie zainspirowało.
2. Jak twoi rodzice i znajomi zareagowali na to, że masz bloga ?
Ja powiedziałam tylko chyba 3/4 osobom o tym, że mam bloga i nie publikowałam nigdzie go, bo się bałam reakcji. Przyszło mi na myśl z BlogMAS i tak mówię trzeba by pokazać to znajomym. Bardzo się bałam tego, ale wszyscy bardzo dobrze to przyjęli. Tego bym się nigdy nie spodziewała. Rodzice zareagowali tak, że ja tylko mamie powiedziałam i ona nic nie mówiła. Po prostu mówiła, że fajnie i tyle :D Ona nawet chyba nigdy na niego nie weszła. Tata o niczym nie wie, a ojczym.. hmm może mama mu powiedziała lub słyszał moją rozmowę z nią.
3. Kto jest twoją ulubioną blogerką?
Nie mam ulubionej. Wszystkie blogerki, które czytam bardzo lubię.
4. Jak długo zamierzasz blogować?
Zawszr ! Wiem, że to jest nie realne, ale jak najdłużej. Jak tylko będę miała taką możliwość :)
5. Zrobisz post 100 faktów o mnie?
Jeśli tylko chcecie to okay :)
6. Czym robisz zdjęcia?
Jak na razie moim telefonem.
7. Czemu nie odpisujesz na hejty?
Ciągle dostaję takie pytania na asku. Ja na wszystkie odpisuje.. nie wiem o co z tym chodzi, bo ja nie mam żadnych hejtów w skrzynce.
8. Można do ciebie napisać?
Taak :) Proszę bardzo. Tylko przez stronkę proszę was :D
9. Akceptujesz na prywatnym FB?
Nie, nie chcę mieć spamu na tablicy :)
10. Dlaczego zrezygnowałaś z YT?
Wy mi ciągle piszecie, że jestem mamy córunią i w ogóle, że przez nią zrezygnowałam itp. Tak nie jest ! Moja mama mi po pierwszym filmiku powiedziała, że mam zrezygnować, ale ja nadal nagrywałam. Aż do momentu gdzie miałam wybrać czy nagrać ulubieńców, czy napisać. I w ten dzień mama mi znowu powiedziała, że mam zrezygnować, ale ja nie chciałam i miałam nagrać na złość jej, ale tak myślałam, że lepiej napiszę, bo blog jest dla mnie ważniejszy i nie chcę wybierać i mieć dylemat.
11. Kto jest twoją ulubioną vlogerką ?
Tu jest ta sama sytuacja co z blogerkami :)
12. Boisz wyrazić swoje zdanie?
Nie, nie boję się :)
13. Akceptujesz swój wygląd?
Tak, jak najbardziej. Nie rozumiem czemu dziewczyny mówią, że są brzydkie, grube i nie wiadomo co.. :/
14. Malujesz się?
Owszem, ale nie tak żeby było widac tapete czy coś.
15. Masz SnapChata?
Mam możecie mnie zapraszać, przyjmuje wszystkich :)
imjulie23
No to już wszystkie pytania. Myślę, że co dwa miesiące będę robić Q&A :)
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy