Kocham wiosnę || TAG

Cześć!
Dziś jest pierwszy dzień wiosny i jest cudowna pogoda. Myślę, że będzie piękna wiosna w tym roku. No, a skoro wiosna to przychodzę do was z tagiem o wiośnie. 

1. Ulubiony wiosenny lakier ?
Moje ulubione wiosenne lakiery to są z miss sporty. Od razu mi przypominają te kolory wiosnę. Niestety nie wiem jakie mają kolory, ponieważ zerwałam te naklejki.
2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Na pewno będą to moje balsamy, ale myślę, że to będzie też pomadka maybelline z serii colorsensational o kolorze 852 coral pearl. 

3. Ulubiony ciuch na wiosnę?
Nie mam takiego. Cieszę się, że mogę zdjąć kozaki i grubą kurtkę. 
4. Ulubiony kwiatek?
Nie mam takiego, ale lubię mieć w domku tulipany. Te już trochę zwiędły, ale niebawem będą nowe. 
5. Ulubiony wiosenny dodatek?
Bez zastanowienia są to moje okulary przeciwsłoneczne. 
6. Które wiosenne trendy podobają ci się najbardziej?
Nie mam pojęcia. Nie zagłębiam się w ten temat zbytnio. 
7. Zapach kojarzący ci się z wiosną?
Jest to perfum, a raczej woda toaletowa z adidasa i takie wiśnie z oriflame. To jest bardziej na lato zapach, ale bardzo podoba mi się ten zapach i już zaczynam nosić go we wiosnę. 
8. Co kojarzy ci się wiosną?
Słońce, wszystko pobudza się do życia, pąki, praca w ogrodzie i wiele, wiele innych skojarzeń. 
9. Ulubiona rzecz związana z wiosną?
Jest pewnie wiele innych rzeczy, ale najbardziej lubię moją bujacz kę, kocyk, kawa, książka. Uwielbiam.

To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że was też urzekła to dzisiejsza pogoda.
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy