Wszystko i nic...

Cześć!
Jak pewnie zauważyliście pojawiają się i to pod rząd moje przemyślenia. W pewnym stopniu spełniłam swoje marzenie z blogiem. Piszę o tym co chce, pokazuję stylizacje, ale to jeszcze nie jest to co chciałam uzyskać podczas zakładania go. Cały czas dążę do tego idealnego bloga jaki sobie wymarzyłam i mam w myślach. Teraz będą pojawiać się przeważnie właśnie takie posty jak do tej pory, ale też takie, które będą o mnie, a dokładniej co się u mnie dzieje. Co jakiś czas, a to naprawdę rzadko będą tagi, diy, jakieś zakupy, denka czy opowiastki o danym dniu. Bedą one pod inną nazwą zawsze, ale to będzie zależeć od tego o czym będzie dana notka. Kolejna rzecz, która bardzo, ale to bardzo mnie doprowadza do szału to nagłówek bloga. Ja nie mam pomysłu na niego, pustka w głowie w tej dziedzinie. Znowu nie podoba mi się też wygląd tego bloga. Kolorystyka może zostać, ale żeby był też akcent jakiegoś miętowego koloru. Ja niestety nie mam pomysłów na te dwie sprawy. Mam do was ogromną prośbę. Jeśli umiecie i moglibyście stworzyć mi nagłówek i wygląd to skontaktujcie się ze mną. Macie wszystkie kontakty podane po prawo. 

Kolejna sprawa to jest sprawa z moim nazwiskiem. Piszecie mi na asku czemu nie ujawnie swojego nazwiska. Uważam, że i tak dużo pokazuję swojego życia w internecie to chociaż swoje nazwisko chcę zostawić w tajemnicy. Gdybyście dobrze poszukali i zobaczyli jeden kontakt do mnie to byście znali moje nazwisko. 

A co u mnie ? Mój dzień wygląda tak, że wstaję rano idę do szkoły, przychodzę zazwyczaj o 15, ale to też zależy od dnia i autobusu. Przyjdę, zjem coś. Poczytam blogi, pooglądam filmiki. Nie raz pójdę na zdjęcia. Robi się późno, lekcje, myju myju. Łóżeczko i seriale. Po nich idę spać. Nie ma nic interesującego w moim życiu, bo prowadzę monotonny jego tryb. Teraz proszę nie piszcie, że powinnam to zmienić, bo mi to dziwnym trafem odpowiada jak na razie. 

Jeszcze jedno często zadawane pytanie na asku. Dlaczego nie odpowiadam na pytania? Ponieważ nie mam kiedy. Zawsze jakoś o 22 przeczytam pytania jakie zadajecie i nie mam siły na odpisywanie. Będę stsrać się odpowiadać na nie tutaj właśnie w takich postach. 
/crop top: sieciówka/sweterek:sieciówka/spodnie:sinsay/
Fot:Iga

Kto dotrwał do końca to podziwiam. Wiem, że pisałam już raz o zmianie, że będzie główny cel i do niego będę wplatać inne serie, ale to nie było to co chciałam uzyskać. 
Jeśli macie pomysły na posty to piszcie. 
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy