DIY: stroiki wielkanocne

Cześć!
Wiem, że późno z tym przychodzę, ale dopiero się obudziłam, że Wielkanoc już. Postanowiłam i tak napisać tego posta, bo może wykonacie coś na jutrzejsze śniadanie.

Wkońcu pogoda nam dopisuje. Właśnie siedzę na dwórku i piszę dla was notke.
Zaczniemy od tego z jajkiem. Potrzebne nam będzie jakieś jajko. Moj jest styropianiwe. Wstążka, piórka, gałązki tui, jakaś podstawka. Moja jest po świecy w kształcie serca. Z narzędzi to klej silikonowy na gorąco lub taśma dwustronna, jakieś narzędzie do przycinania gałązek i nożyczki. 
Ja zaczęłam od przywiązania wsążki do jajka
Wyłożyłam miseczkę gałązkami i przykleiłam na środku jajko.
Wkładam gdzie niegdzie piórka i gotowe!
Drugi stroik to powiem szczerze nie zrobiłam zdjęć krok po kroku, bo jakoś zapomniałam. Potrzebne nam będzie króliczek, ja go zrobiłam ze serwetki, kwiatki, piórka, liście, miseczke, moja jest po jogurcie, wstążka, nożyczki, klej na gorąco, coś do przycinania gałązek. 
Tu również zaczęłam od przywiązania wstążki. 
Później wyłożyłam boki liśćmi, na srodek przykleiłam kwiatki, a na nich króliczka. Po jego bokach włożyłam piórka. Gotowe!
Mam nadzieję, że pomysł wam się spodobał. 
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy