Tylko kilkanaście dni..

Cześć!
Maj to najgorszy miesiąc w szkole. Same poprawki, nauczyciele po egzaminach gimnazjalnych pokazują jacy oni nie są. Nie raz zdecydowanie przeszkadzają i o byle co robią problem. Aż się boję co będzie w trzeciej klasie. Mam jeszcze dużo czasu do tych egzaminów, a już się stresuję. Najbardziej obawiam się angielskiego. Zdecydowanie lepiej czuję się w przedmiotach przyrodniczych.
Nie mogę już się doczekać WAKACJI. Czekam na nie i jakoś coraz wolniej leci ten czas jak ich tak wyczekuję. Planuję już wakacje, ale nie mam pojęcia gdzie pojechać w tym roku. Na pewno pojadę do taty i babci. Z dziewczynami będziemy spać pod namiotem. I mam dwa wyjazdy do wyboru i nie mam pojęcia gdzie jechać. Pewnie wybiorę wszystko na spontanie. Zeszłe wakacje miałam całe takie spontaniczne i super były. Teraz mam trochę planów i mam nadzieję, że wypali wszystko. 
Dziś zdjęcia nad jeziorem. Zawsze tam jeździmy się popluskać z rodziną, z przyjaciółmi, znajomymi. Jest cudnie tam i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła popływać, a nie tylko przyjechać i posiedzieć nad jeziorem. Uwielbiam pływać i wyczekuję tylko kiedy pojadę tam z tatą i popłyniemy po za pomost na środek jeziora.





















A wy macie jakieś plany na wakacje czy wszystko spontanicznie?
Do następnego!
Julka♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy