03/03/2017



Jak ten czas szybko leci! Dopiero co był Nowy Rok, a już początek marca. Dopiero co zaczynałam naukę w liceum, a tu zaraz będzie koniec pierwszej klasy. No właśnie co u mnie? Wszystko dobrze, bardzo dobrze. Ustałam z wami na mojej edukacji w gimnazjum, a więc opowiadam wam wszystko.

Skończyłam gimnazjum z bardzo dobrymi wynikami, jestem z siebie nadal dumna, że udało mi się osiągnąć to co sobie założyłam.  Dostałam się do liceum jakiego chciałam na kierunek jaki chciałam, czyli ratowniczo-medyczny. Jest to biolchem, który jest rozszerzany o ratownictwo medyczne. Na początku było trudno, musiałam zapoznać się z tym wszystkim, ocenianiem, zasadami. Liceum, a gimnazjum to zupełnie dwa inne światy. Nie sądziłam, że będzie aż taki przeskok. Pierwszy semestr był taki, żeby się zapoznać z wszystkim, a teraz jak już drugi semestr jest to ciężka, ale to ciężka praca. Wiem, że teraz zaczynają się pomału drzwi otwarte w szkołach, zaczyna się mętlik w głowie, gdzie iść. Ja zrobię za jakiś czas osobny post o tym jak to ja wybrałam szkołę i co mi w tym pomogło.

Co jeszcze u mnie? Hmm.. Bez zmian, po za tym, że teraz jestem w dużym mieście, nowa szkoła. Aktualnie siedzę w domu chora, ale już wracam do żywych. Jutro będzie się troszkę u mnie dziać także na pewno pojawi się post z tego dnia jako kolejny.

FACEBOOK / INSTAGRAM / TUMBLR / SNAPCHAT: imjulie23



21 komentarzy:

  1. Co robiłaś że masz tak śliczne długie włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam być szczera to nic, myłam je co dwa dni, używałam szamponu jaki był akurat w domu, odżywki tak samo :)

      Usuń
  2. zgadzam się z tobą, że szkoła ponadgimnazjalna to kompletnie coś innego, niż gimnazjum <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że postawiłaś Sobie cel i jesteś teraz w wymarzonej szkole :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, ja jak przyszłam do liceum to było mi ciężko, jeśli chodzi o przeskok poziomu nauki gimnazjum - liceum.

    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś liceum o ciekawym kierunku :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dopiero martwiłam się zaczynając liceum, a właśnie minął pierwszy rok praktycznie. Jestem w szoku

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem na biol-chemie.
    Jeju i pomyśleć, że tak się przejmowałam nauką, dojazdami, znajomościami, a wszystko gra dobrze i jestem zadowolona :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Post o wyborze dalszej szkoły byłby idealny. Sama muszę już powoli myśleć nad dalszymi krokami, ale nie jestem w stanie podjąć decyzji, która byłaby dla mnie odpowiednia.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jesteś śliczna :)
    Mam tylko pytanie czego używasz na usta bo mają piękny kolor ?
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy!pozdrawiam
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz , mam kurtke tylko krótsza ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja takze jestem w szoku, ze to juz prawie rok jestem w liceum :o masakra jak ten czas leci!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuuziaczki! nowy post ;) http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kurtka 😊
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Oj, zobaczysz - liceum i studia to też 2 inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! :) Parka genialna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia❤️❤️
    http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy