BlogMAS: Dzień 23 :)

Cześć! :*
Dzisiejszy dzień był mega pracowity, ale złapałam chwilę, aby wam przerobić film i wstawić :) KLIK
Gotowałyśmy z mamą, robiłyśmy ciasta :) I na prawdę super było :) Dziś bardzo krótki post, ale nie mam co napisać, a żadnego innego tematu nie miałam czasu Zorganizować. Przepraszam bardzo, ale to siła wyższa.
Chcę też was poinformować, że w środę, czwartek i piątek posty będą się pojawiać wtedy kiedy będę miała czas, ponieważ chcę ten czas spędzić z rodziną, a nie przed telefonem czy komputerem. :) Możliwe, że pojawi się post o moich prezentach, ale nie mam pojęcia kiedy, bo moja babcia mówiła, że mi coś z Danii przywiezie, a ona wraca dopiero 3 stycznia :)
Przepraszam was jeszcze bardzo za to wszystko :*
Do jutra :)
Juulka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy