BlogMAS: Dzień 26 :) KONIEC !

Cześć! :*
Na początek to uzupełnię wczorajszą notke :D
Od chrzestnej jak wczoraj pisałam dostalam perfum. P Adidas i słodycze, a od Dagny chrzestnej laczki :)

Jak już pewnie zauwazyliście to jest koniec BlogMAS. Smutno mi przez to :( Przyzwyczaiłam się, że zawsze na wieczór musiałam poświęcić trochę czasu na bloga i na was :) Sprawiało mi to wielką przyjemność. Nie raz nie zdążyłam napisać na tą 20, albo miałam notkę, a zapomniałam ją udostępnić i chwilę po czasie się pojawiała. No różne przypadki z tym były. Poznaliście moje przyjaciółki, kolegę. Niektórzy nie mogli się doczekać następnego posta i wypytywali mnie się co tam będzie. Chcieli, żebym wspominała o niektórych. To było bardzo miłe :) Dostałam dużo miłych słów na temat bloga. Nawet moja koleżanka zaczęła prowadzić bloga i powiedziała, że to dzięki mnie. Wtedy ja to przeczytałam to byłam mega szczęśliwa :D Druga koleżanka prowadzi blogi, ale o innej tematyce i też założyła następnego o tym jak ja :) Moja jedna przyjaciółka też założyła bloga, ale o całkowicie innej tematyce :D No jestem szczęśliwa, że zaraziłam je :D Zaczęłam z YT w tym czasie :D
Teraz będę starać się pisać notkę raz w tygodniu :) Zmienią się bardzo. Będę poruszać różne tematy, będę dawać recenzje, będą różne TAG'i, będę kontynuować dwie serie, które zaczęłam w tym czasie :)
To wszystko dzięki WAM! <3 
Wy dajecie energię do dalszego prowadzenia go :)
DZIĘKUJĘ BARDZO ! :*

Teraz co u mnie dziś się działo. Praktycznie to samo tylko, że drugi brat przyjechał mojej mamy :D I znowu dostałam słodycze, ale mam jeszcze ich,że ohoho... Starczą mi na jakiś czas :D Jednak je ograniczyłam troszkę chociaż :)

Dlatego, że nic się u mnie nie działo to postanowiłam, że napiszę wam czym zazwyczaj maluję paznokcie :)

1. Maluję odżywką do paznokci lub jak mam teraz to utwardzacz do paznokci. Mój jest z wibo i kupiłam go w rossmanie. Sprawdza się. Bardzo szybko schnie. 

2. Potem maluję lakierem. Dziś wybrałam również lakier z wibo, a konkretnie Wibo Extreme Nails. Nie mam pojęcia jaki to numerek, ponieważ zmazał mi się. Kupiłam go także w rossmanie.
3. I na to kładę top coat również z wibo. Mój ma dodatek świeci w ultrafiolecie. obrze się u mnie sprawdza i mam już końcówkę, ale na pewno kupię sobie ten sam :) I go również kupiłam w rossmanie :D

A tak wyglądają na koniec 
Zapomniałabym o czymś :D Wczoraj już zaczął padać śnieg, a dziś tak ładnie jest wszyatko osypane śniegiem :D
Dobra to już na tyle i widziamy się za jakiś czas :) Paaa <3
Julka <3

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy