Co z moim kanałem na YT ?

Cześć! :)
Dziś przychodzę do was z takim spontanicznym postem bez zdjęć. Chcę wam powiedzieć dobrą lub zlą wiadomość. Zależy z której strony na to patrzeć :) A mianowicie chodzi o, jak już można zobaczyć po tytule posta, o kanał. Powiem szczerze, że moja ja nagrywałam bez zgody rodziców no, a moja mama jest przeciwko nagrywaniu. Nawet wcześniej znaim ona się o tym dowiedziała to ja myślałam czy czasem nie zawiesić tego kanału, bo zabiera mi pomysły na notki.
Dla mnie blog jest ważniejszy i chce na blogu to zamieszczać zamaist na kanale. Kanał zawieszam na jakiś czas. Myślę, że jestem jeszcze za młoda na nagrywanie.
Posty będą częściej i będzie w końcu tak prowadzony jak ja chcę. Nie będę musiała dzielić z kanałem.
Z jednej strony to dobrze, bo tu będę częsciej, a z drugiej strony może dla niektórych źle, bo woleli filmiki. Ja osobiście lepiej czuję się na blogu i mojej mamy dzisiejsze tłumaczenie pomogło mi w decyzji i ja jestem zadowolona z tego :)
Jutro będzie post o 16 :)
Julka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy