BlogMAS: Dzień 1 :)

Heejoo :* 
Zsczynamy BlogMAS ! Juhuu ! :D Tak się cieszę :D

Chciałabym zacząć od podziękowania :)
Bardzo dziękuję wszystkim ze szkoły co mi mówili, że mam super/fajny blog i, że czekacie na nowe posty :D Nie mogliście się już doczekać, żeby zobaczyć dzisiejszą notkę i wypytywaliście się mnie co będzie :D 
Nawet niektórzy prosili mnie, abym wspomniała o nich w poście :D Tak wspomnę o was na koniec postu. Codzinnie ktoś inny :)
Nawet nie wiecie jak mnie motywują te wasze słowa do dalszego prpwadzenia tego bloga. :) DZIĘKUJĘ BARDZO :*
Dziś nic specialnego się nie działo jedynie na angielskim, ale to opowiem wam w czwartek :D Przepraszam, że musicie czekać, ale szybko wam zleci ten czas :)
Dziś są urodzinki mojej kochanej Darii <3 
Wszystkiego najlepszego kochanie :* !
To jest pierwsza część mojego prezentu o którym wam wczoraj pisałam :) Drugą część Daria dostanie w późniejszym czasie :)
Wiem, że nic zbytnio specialnego się dziś nie działo jednakże dla mnie to ważny dzień :)
Mam nadzieję, że podoba wam się i zachęcam do komentowania :D 
Już dziś na tyle i do zabaczenia jutro o 20 :D 

Julkaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy