BlogMAS: Dzień 6 :)

Cześć! :*
Dziś MIKOŁAJKI ! :D
Wszystkiego najlepszego <3
Znaleźliście coś rano w butach ? Ja znalazłam takie cieplutkie skarpety, które kocham i mogłabym w nich chodzić nonstop. Bardzo mi się przydają na biwakach, a w piątek mam :D Już się nie mogę doczekać :) Dostałam również taki przyrząd do robienia bransoletek z gumek, a bardzo lubię je robić i mam ich pełno. Oczywiście nie mogło się obejść bez słodyczy :)
W południe po obiadku poszłam na strych po choinkę i ozdoby :) 
Ustroiłam z mamą choinkę i nie mogę uwierzyć, że tak szybko :D W tym roku inaczej ją ustroiłyśmy i nie ma mojej bąbki z moim imieniem :( I tak mimo to wygląda cudnie :D
Później wzięłam się za strojenie mojego pokoiku i przywiesiłam ramkę od Pyzy na jakby to powiedzieć.. 'stoliku nocnym', a wokół niej lampki i płatki śniegu oraz postawiłam świecocą choinkę :)
Po tym sprzątałam u siebie od A do Z i zajęło mi to ok. 2h. Byłam zmęczona, ale efekt jest :)

Wkońcu znowu coś świątecznego się działo. Mam nadzieję, że co raz więcej będzie tego :D
Do jutra :)

Julka <3

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy