BlogMAS: Dzień 7 :)

Witajcie ! :*
Już coraz bliżej świąt *o*
Dziś jak co niedzielę robię to samo, a mianowicie leże, oglądam YT, czytam blogi, słucham muzyki, czytam książkę. Dziś zrobiłam jeszcze coś nowego i mam nadzieję, że co tydzień będę to teraz robić, a chodzi o nagranie filmiku na YT :D Tak się cieszę, że go nagrałam. Teraz zostało mi przerobienie i opublikowanie :) Może jutro go zobaczycie, kto wie. Ciekawe czy w ogóle będziecie chcieli go zobaczyć :D
Skoro dziś się tak mało działo to wymyśliłam przy książce i herbatce, że zrobię TMI TAG - Too Much Information :)
Zapraszam teraz na TAG :D

1. Co masz na sobie ?
Koszulka, dresy, bielizna :D

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak, byłam :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś dramatyczne zerwanie ?
Nie wiem czy to można zaliczyć aż do tak bardzo dramatycznego, ale dla mnie było :)

4. Ile masz wzrostu ?
Mam 158cm. Mała jestem :D

5. Ile ważysz ?
Waże ok. 50 kg. Dawno się nie ważyłam.

6. Jakieś tatuaże ?
Nie, nie podoba mi sie to u mnie :)

7. Jakiś piercing ?
Mam tylko przekute uszy.

8. OTP? (One true pairing) Ulubiona para filmowa telewizyjna?
Bella i Edward ze Zmierzchu 

9. Ulubiony program (serial) ?
Barwy szczęścia, M jak Miłość, Na dobre i na złe

10. Ulubiony zespół ?
Nie mam.

11. Za czym tęsknisz ?
Za dawnymi czasami.

12. Ulubiona piosenka ?
Dużo lubię piosenek.

13. Ile masz lat ?
14, ale w styczniu kończę 15 :)

14. Znak zodiaku ?
Wodnik :)

15. Czego szukasz u partnera ?
Wsparcia, Zaufania itp :)

16. Ulubiony cytat ?
"Jeśli pokocham cię jak ZHP to będziesz najszczęśliwszym człowiekiem na świecie"

17. Ulubiony aktor ?
Nie mam.

18. Ulubiony kolor ?
Szary, czarny, niebieski

19. Głośna czy cicha muzyka ?
 Na słuchawkach i dosyć głośna :D

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Do lóżka.

21. Jak długo zajmuje ci prysznic ?
Mam wannę i ok. 20-25 min.

22. Jak długo zajmuje przygotowanie się rano ?
ok. 30 min.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Nie :D 

24. Co ci się podoba u płci przeciwnej?
Ojejku nie wiem, trudne pytanie :D

25. Co ci się nie podoba u płci przeciwnej?
Też nie wiem tak na szybko :D

26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga ?
Hmm.. czytałam od dawna blogi i kiedyś miała, ale zrezygnowałam z tego. Kiedyś tak usiadłam i jakoś znowu mnie to  zaczęło kręcić :D

27. Czego się boisz ?
Przyszłości :/

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Nie pamiętam :)

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz ?
Wczoraj wieczorem :)

30. Co oznacza twój blogowy nick ?
Juulkaa - odmienione moje imię :D

31. Ostatnio przeczytana książka?
Gwiazd naszych wina :)

32. Książka, którą aktualnie czytasz ?
Jutro 2 ;)

33. Co ostatnio oglądałaś w TV ?
Finał Mam Talent

34. Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś ?
Mama :)

35. Relacja między tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ?
Przyjaźń :)

36. Ulubiona potrawa ?
Nie ma :D

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
USA ♥

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś?
W piątek, szkoła :D

39. Czy ktoś ci się teraz podoba ?
Nie :) 

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Ciągle całuje moja siostrę :D haha

41. Kiedy ostatnio ktoś cię obraził ?
Ciągle się obrażam z Pyzą,a le to na żarty :D

42. Ulubiony słodki smak ?
Czekolada ♥

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Dla siebie na organkach :D

44. Sporty, które uprawiasz ?
Nie raz pogram w siatkówkę :)

45. Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki :)

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś ?
Nie pamiętam :)

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie ma :D

48. Czy kkiedykolwiek użyłaś go ?
Nie :D

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie ?
Hmm.. ostatnio nie mam na nic czasu i siedzę ciągle w domku :)

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ? 
Każdy kto chce :)

To już na tyle i mam nadzieję , że spodoba wam się TAG :)
Widzimy się już jutro :)
Jest już pierwszy filmik ♥ KLIK

Julka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy