Postanowienia noworoczne 2015 :)

Cześć! :)
Jak obiecałam przychodzę do was z postanowieniami noworocznymi na rok 2015. Lista nie jest długa, bo ma zaledwie 5 punkty, ale jest jeden dodatkowy, który zacznę w tym roku jak sie uda :)
1. Jest najważniejsze, bo jakoś mojego bloga nadal będzie słaba, a chcę, żeby było coraz lepiej aż w końcu uzyskam swój wymarzony blog. Mam rok czasu na zbieranie, na lustrzankę Nikon D5100. Jest to dobra lustrzanka, a Nikon jest dobrą firmą jak na moje :)
2. Również ważne postanowienie. Muszę być przyjęta do bierzmowania. Jak mnie ksiądz nie przyjmie to będzie porażka na całego. Od nowego roku, czyli od dziś będę chodziła do kościoła wtedy kiedy będzie trzeba, żeby książeczka była zapełniona. :)
3. Jest to nauka. Muszę trochę poprawić wyniki w nauce.
4. Muszę jeszcze to zrobić, ale chodzi mi o słoiczek dobrych wspomnień. Pewnie wiele osób wie o co tu chodzi, ale dla tych co nie wiedzą. Jest to taki słoiczek, że jak coś fajnego ci się przytrafi to pisze się to na kartczce i wrzuca do tego słoiczka. Bardzo mi się to spodobało i powiedziałam, że w tym roku myszę to zrobić. Za rok wyciągnę kilka takich karteczek i wam opiszę w skrócie co to było :)
5. W tym roku chcę uzyskać taki wygląd bloga jaki sobie wymarzyłam. Zleciłam już jedną sprawę mojemu kuzynowi, ale nie wie kiedy mu się uda to zrobić :)
*6. I ostatnie, które nie jest koniecznie do zrobienia w tym roku, ale jak uda mi się uzbierać na lustrzankę i ją zakupić to zacznę zbierać na dobrego laptopa. Chciałabym tyle uzbierać, żeby starczyło mi na MacBook'a.

To już moje wszystkie postanowienia noworoczne. Nie jest ich dużo, ale żeby chociaż tyle udało mi się zrealizować. Na koniec roku napisze co udało mi się zrealizować, a co niestety nie :)
Do następnego. Paa :)
Julka <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy