Ulubieńcy grudnia 2014 :)

Cześć! :)
Dziś przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca. Co miesiąc będzie notka o tej tematyce. Jak będę mieć mało produktów to połączę to z następnym miesiącem :) W tym miesiącu udało mi się coś wybrać z każdej kategorii, ale nie zawsze tak bedzie. :)

Kolorówka:
Pewnie co miesiąc będą to moje ukochane Baby Lips. Wszystkie z mojej kolekcji są cudowne. Różowa tylko podkreśla suche skórki, ale i tak jest cudna.

Następną rzeczą z kolorówki jest to co prawda próbka, ale będę szukać pełnowymiarowego opakowania. Jest to aktywny krem BB na niedoskonałości z Ziaji. Użyłam go 3 razy, a jeszcze mam go na jakieś na 2 razy. 
Pielęgnacja:
Z pielęgnacyjnych kosmetyków wybrałam żel i krem na dzień z eva natura for teens. Żel zużyje prędzej, bo myje codziennie wieczorem nim twarz, a w dzień zapominam o kremie. Żelu mam tylko kapkę już. Starczy na jakieś jeszcze 5/6 myć. Jest tak sobie wydajny, ale lubię go. Krem też jest okay. Dobrze sprawdza się pod krem BB. Jestem ciekawa czy dostanę następne opakowanie, ponieważ kupiłam go bardzo dawno i nie wiem czy jeszcze jest w produkcji. Będę zawzięcie szukać, bo bardzo go polubiłam i moja twarz również.
Dodatki:
Już od 6 grudnia mam je zawieszone w pokoju i się zastanawiam czy je ściągnąć, czy zostawić. A mowa o lampkach świątecznych. Tu nie będę się rozpisywać, bo każdy chyba wie o co chodzi tu :D
Wydarzenia:
Pierwsze wydarzenie to jest to biwak Wigilijno-Urodzinowy. Było przecudownie. Szkoda, że tak krótko trwało. Więcej szczegółów możecie znaleźć we BlogMAS'ie z dnia 12,13 i 14. 
Moim ulubionym wydarzeniem w grudniu była też Wigilia. Było super i mega prezenty. 
Następnym wydarzeniem było spotkaie z Olą. Dawno się nie widziałyśmy aż w końcu udało się nam spotkać.
No i ostatnie to sylwester. Myślałam, że będzie do dupy i nie byłam zbytnio zachwycona, że tak go będę spędzać, ale myliłam się. Z kuzynką mega spędziłyśmy czas. :)
Jedzenie i picie:
Na biwaku moja koleżanka miała cukierki lodowe. Od nowa się w nich zakochałam i jadłam przez cał miesiąc :D 
Wróciłam po biwaku i w mojej szafce miałam miłą niespodziankę, a mianowicie Mentos. Mój ulubiony smak to arbuz i grejfrut.
Mojego ojczyma wzięła chęć na stare smaki i kupił orzeszki ziemne solone. Szczerze nie myślałam, że mi tak brakowało tego smaku :D
W tym miesiącu królowała u mnie bardzo często czekolada milka oreo. Uwielbiam tą czekoladę. Pewnie każdy już zna tą czekoladę i smakował ją.
Z picia wybrałam miętową herbatę. Tylko tą herbate piłam w tym miesiącu praktycznie. 
Książki:
W grudniu udało mi się przeczytać jedną książkę, a chodzi o "Jutro 2" To jest druga część serii książek JUTRO. Bardzo lubię te książki i zaraz zacznę czytać trzecią część :)
Filmy:
Cały grudzień oglądałam Kevina oby dwie części. Nie będę tu się pisać, bo chyba każdy to oglądał :D
Muzyka:
Zakochałam się w albumie Ariany Grande Yours Truly. Jest przecudowny!
Dobra to już na tyle dziś widzimy się w sobotę również  z nową serią :) Paa ♥
Julka ♥

2 komentarze:

  1. Miło, że wzpomniałaś o naszym spotkaniu. :*
    Pełne opakowani bb kremu jest w rossmannie w dziale, gdzie są wszystkie podkłady itp. (stoi na dole).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    http://wworldinmypocket.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy