Co dostałam na święta 2014 ? :)

Cześć! :)
Późno przychodzę z tym tematem, ale nie chciałam pokazywać co dostałam na święta. Prosiliście mnie o to, to wam pokażę jak tak bardzo chcecie :)
Wiecie, że jedną część prezentów dostałam 24grudnia, a drugą część po, ponieważ moja babcia była w Danii i po sylwestrze wróciła. :) Pokażę wam wszystko mimo, że niektóre prezenty już widzieliście :)
Od mamy i ojczyma dostałam przecudowny koc, sweterek, kubek z Milki, lokówko-suszarkę i oczywiście słodycze :)
Następnie dostałam od mojej chrzestnej perfum Adidas i go uwielbiam. Od mojej siostry chrzestnej dostałam laczki :D 
Dalej z Danii od mojej babci dostałam spodnie i bluzkę, a od cioci dostałam kosmetyki. 
No i ostatnie trzy rzeczy, a są to sukienki, które dostałam od strony ojczyma rodziny. Są cudowne :)
Widzimy się już w sobotę :)
Julka ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy