#2 DailyBlog: Daria&Teatr:)

Cześć! :)
W krótkim czasie już drugi DailyBlog! No, no jestem sama w szok.u. Teraz zabrała was ze mną do Darii i teatru.
Po szkole poszłam do Darii. Zostawiłyśmy plecaki i poszłyśmy do sklepu po nasz obiadek. A była to zupka chińska ! Nasza ulubiona :D Zrobiłyśmy przy okazji zakupy na drogę. Po przyjściu zrobiłam nam obiadek i zjadłyśmy go oglądając serial 'Szkoła'. I w tym momencie przypomniało mi się, że miałam wszystko fotografować, ale jakoś zapomniało mi się :D Muszę się naprawdę do tego przyzwyczaić. Po zjedzeniu tego pysznego dania czas na deser, a naszym deserem były chipsy paprykowe. Tak bardzo zdrowo :D Poszłyśmy ogarnąć się, ale za nim się przebrałam zrobiłam sobie kilka zdjęć Darii aparatem, ale niestety wam ich nie pokażę. Coraz mniej czasu było i przebrałam się szybciutko, trochę make-up poprawiłam, spakowałam się w torebkę i znowu wzięłam lustrzankę i pstrykałam sobie zdjęcia.
Poszłyśmy do szkoły i czekaliśmy aż ruszymy. Podczas drogi się oczywiście śmieliśmy, wygłupialiśmy, bo jakże mogło być inaczej :D 
Wysiedliśmy z autobusu i kawałek musieliśmy przejść do teatru. Po drodze zobaczyłyśmy plakat. Zaraz zobaczycie co to jest, ale najpierw powiem wam czemu się tak tym zachwyciłam. Szłam z Pyzą, a to jest jej wielka, jedyna, na zawsze miłość. Ale poszłabym z nią na to do kina :D 
Przed spektaklem robiłyśmy sobie zdjęcia. Na pierwszym zdjęciu od prawej jestem ja, koło mnie Pyza i dalej Daria. 
No zapomniałam wam powiedzieć na czym byłyśmy i kiedy. Byłyśmy 10.02 (wtorek) na 'Koncercie życzeń).

Koncert był fajny. Jednak podobała mi się bardziej druga część, ponieważ były piosenki bardziej znane przez nas. 
Było to o muzyce poszczególnych lat. Od lat 60 do 90. Lata 80 i 90 to była właśnie ta druga część. Przedstawienie zaczynało się o 19, a kończyło krótko po 21. Dalej już się nic nie działo. Po przyjeździe do domku poszłam od razu spać :)

Tak mi właśnie minął wtorek. Mi się podobało i to bardzo. 
Wczoraj byłam ostatni dzień w szkole i mam ferie. Przez te dwa tygodnie będzie więcej niż planowo 4 notki. Będą dodatkowo DailyBlog'i. 
Do następnego :)
Julia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy