Czyżby jakieś zmiany?

Cześć!
Czyżbym przewidywała jakieś zmiany? Tak!
Zrozumiałam, że jest tu nie porządek i wczoraj wieczorem wpadłam na pomysł jak to zmienić.
Postanowiłam, że będzie jeden cel i do niego będę wtrącać różne posty. Będą nimi te serie co prowadziłam do teraz. Głównym celem będą zdjęcia takie jak w tym poście i poruszanie różnych tematów.
Na fanpage pisałam również, że zmieni się publikacja postów. Zlikwidowałam godziny. Teraz mam ferie to po za środą i sobotą pojawią się dodatkowe posty. Od 1marca będę publikować trzy razy w tygodniu posty. Będą w poniedziałki, środy i piątki. 
Myślę, że pomysł wam się spodoba. Niektórzy mi pisali, żebym tak zrobiła. 
Do następnego!
Julka <3

1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia oraz bardzo fajny blog ;) Obserwuje :) Jeszcze tu wpadnę ^^
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy