Jestem gruba, mam brzydki nos !

Cześć! :)

Wiele razy spotykam się z tekstem 'jestem gruba!', 'moje oczy doprowadzają mnie do szału!', 'po co w ogóle żyje taki. a  brzydal jak ja!' itd. 

Nie rozumiem takich osób szczerze. Każdy jest ładny na swój sposób. Nie ma człowieka, który jest brzydki. 

Rozumiem, że macie kompleksy, ale zauważcie w sobie coś co wam się podoba i cieszcie się tym. Trzeba siebie akceptować. Jeśli na prawdę już uważasz, że jesteś gruba, a wcale tak pewnie nie jest to zmień to, a nie użalasz się. W tym czasie porób brzuszki czy przysiady. Jeśli nie podoba ci się twój nos to weź jakieś kosmetyki i pomaluj tak żeby ci się podobało. W tych czasach mamy tyle możliwości, żeby zmienić siebie na taką, żebyśmy się sobie podobały i to za małe pieniądze.

W tym wieku coraz więcej osób ma kompleksy, a powinni zmieniać to tylko, że ludzie umieją narzekać niż coś zdziałać. 

/sweterek:sieciówka/bluzka:lumpeks/spodnie:sinsay/kapelusz:rynek/komin:sieciówka/buty:martensy/
Fot: Iga
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy