Przebaczenie

Cześć!
Na pewno każdy pokłócił się chodź raz ze swoim najlepszym przyjacielem, koleżanką, kolegą, osobą bliską. Wiem, że trudno jest przebaczyć, ale każdy ma drugą szansę. Mówi się do trzech razy sztuka, więc i nawet trzy szanse są. Nauczmy się przebaczać mimo iż to jest trudne. Człowiek uczy się na błędach i to trzeba brać pod uwagę przy przebaczaniu. Po co marnować te napięte chwile na martwienie się, smutanie, a nawet przepłakanie. Lepiej wyjść powygłupiać się, porozmawiać, porobić sobie zdjęcia i więcej mieć tych najlepszych chwil niż tych gorszych. 

Ja w poniedziałek wyszłam na zdjęcia z Weroniką i Igą. Od dawna nie bawiłam się tak super. Nie mogłyśmy zrobić normalnych zdjęć tylko ciągle się śmiałyśmy, wygłupiałyśmy. Uwielbiam takie chwile i na długo zapadną w moją pamięć. 

/bluzka:reserved/spodnie:allegro/okulary:stradivarius/
Fot: Iga/Weronika

Przperaszam za te mniejsze zdjęcia z Igą, ale nie była dobrze wyłapana ostrość i jakbym zrobiła je większe nic nie byłoby widoczne. 

Pamietajcie, warto przebaczać!
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy