The bedtime - czas do łóżka TAG

Cześć!
Dawno nie było tagu, a powiedziałam sobie, że raz w miesiącu chociaż będzie i w lutym nie było więc w marcu będą dwa.
Przepraszam, że nie będzie żadnych zdjęć, ale nie miałam kiedy zrobić.

1. Jaka jest twoja ulubiona piżama?
Są to moje kolorowe leginsy i taka duża koszulka, a no i takie frotowe, milutkie skarpetki. Idealnie. 

2. Co obecnie czytasz do poduszki?
Aktualnie nic, ponieważ nie wiem co wybrać. Jeśli macie jakieś fajne książki do polecenia to piszcie. 

3. Co jest na Twoim stoliku nocnym?
Znajduje się tam tablet, telefon, balsam do ust, świeczki i jakieś picie.

4. Ulubiony 'senny' zapach?
Staram się co wieczór balsamować i jest to balsam kakowy. Kocham ten zapach.

5. O której zazwyczaj kładziesz się spać i o której wstajesz rano?
Jak jest szkoła na drugi dzień to chodzę spać o 22, 23 staram się nie później, a budzik mam o 6:40, jednakże zaczynam się ogarniać o 7:00. W weekendy, ferie, wakacje, no we wolne od szkoły to chodzę spac tak 12, 1, 2 nie raz zarwana noc, a wstaje tak o 9, 10, 10:30. 

6. Trzy ulubione rzeczy do łóżka?
Telefon, balsam do ust i picie. 

7. W jakiej pozycji najczęściej śpisz?
Na brzuchu i głowę mam na prawym boku. 

8. Czy masz jakieś dziwne nocne nawyki?
Mam tak tylko jak jestem u siebie w domku. Muszę przed snem sprawdzić wszystkie moje social medias i jak podłączę tel do ładowarki i wyłączę wszystko to muszę sobie posmarować usta balsamem.

To już wszystkie pytania w tym tagu. Myślę, że spodoba wam się.  Ja uwielbiam spać, leżeć i w ogóle kocham moje łóżko, więc idealniw ten tag do mnie pasuje.
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy