Wartość książki

Cześć!
Dlaczego ją niszczysz? Dlaczego po niej piszesz? Czemu wyginasz jej okładkę? Co ona ci zrobiła?

Nie rozumiem osób, które niszczą książki, ale nawet nie chcę ich zrozumieć. W czym ona ci zawiniła? Tym, że stoi na półce? Coraz więcej ludzi niszczy książki. W czym ona ci zawiniła?Może ona też ma uczucia? Może ją to też boli? Niszcząc ją ranisz autora, czyli człowieka. 

Jakiś czas temu spotkałam się z taką sytuacją. Szłam do domku i siedziała na ławce jakaś dziewczyna, czytała książkę. Chodzili również tacy no nie wycjowani. Nagle podeszli do niej wyrwali jej książkę z rąk i zniszczyli ją. Jak zabaczyłam to aż serce mnie zabloł. Ci ludzie powinni zostać tak samo potraktowani jak ta książka. 

Chcesz zniszczyć książkę kup sobie specjalnie do tego przeznaczoną. Teraz jest tyle możliwości. Ale nie niszcz tych, które mają głębszy sens. 

Ma sam koniec. Nie nkszcz książki, bo nawet nie wiesz jaką ona ma wartość. 
/sweter:house/spodnie:sieciówka/buty:martensy/kubek:empik/
Fot:Iga

Możecie pomyśleć, źe jestem jakaś nienormalna czy chora psychicznie, ale tak nie jest. Chciałam wam tylko uświadomić to. 
Do następnego!
Julka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy