TAG: Co jest w moim plecaku?

Cześć!
Ten post pojawia się z małym opóźnieniem. Przepraszam was bardzo za to, ale niestety nie miałam czasu, aby wtedy pojawił się. Jest to TAG w którym pokażę wam co nosze codziennie do szkoły.
Zacznę od plecaka. Wolę nosić plecak, bo jest mi wygodniej. Mam go z pierwszego lepszego sklepu, ale lubię go, bo wszystko mi się w nim mieści i jest wygodny.
Pierwsza przegródka jest ona największa i tam mam książki oraz zeszyty do szkoły. Znajdzie się tam też piórnik , kalendarz w którym zapisuje wszystkie sprawdziany, wizyty u lekarzy itd. Zawsze mam przy sobie książkę, którą aktualnie czytam. Teraz jest to 'Trzy metry nad niebem'.



Następną przegródką jest trochę mniejsza od tej największej. Tam zawsze mam rzeczy na WF, czyli jakieś spodnie, koszulka i oczywiście obowiązkowo mgiełka. Mam tak też śniadanie oraz coś do picia.

No i ostanie dwie kieszonki są to najmniejsze na samym przodzie plecaka. Tam trzymam legitymacje, szczotkę i chusteczki. 

To wszystko co znajduje się w moim plecaku, nie noszę dużo rzeczy, a i tak jest ciężki.

A wy nosicie coś innego niż ja?
Do następnego!
Julka ♥


 

2 komentarze:

  1. Touche. Outstanding arguments. Keep up the gdeat spirit.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's an awesome post for all the online viewers; they will obtain advantage frtom it I am sure.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, motywuje mnie do dalszej pracy